W ciągu 14 dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do zwrotu.
Koszt zwrotnej przesyłki do sklepu ponosi Klient.
Zwrot jest możliwe tylko w przypadku gdy rzecz nie była używana, nie została zniszczona lub uszkodzona.
Zwrot nie przysługuje w przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta, tj. spersonalizowanych ramek na pieniądze, bukietów z cukierków, szydełkowych maskotek itp. czyli dotyczy to wszystkich produktów ze statusem "Na zamówienie"
1) W ciągu 14 dni od odebrania paczki, wyślij e-mail na adres sklep@donadekoracje.pl z informacją o zwrocie z podaniem przyczyny lub bez podania przyczyny oraz podaj swoje konto bankowe do przelewu.
2) W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym wysłałeś e-mail zwróć produkt do sklepu. Towar powinien być należycie zapakowany aby zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniami. Za datę zwrotu liczy się datę nadania przesyłki zwrotnej do Sklepu.
3) W terminie 14 dni od otrzymania zwróconych produktów, Sklep ma obowiązek odpowiedzieć mailowo czy zwrot został przyjęty i zwrócić poniesione koszty produktu. Klient pokrywa koszt pierwszej dostawy oraz koszt przesyłki zwrotnej. Sklep dokona zwrotu płatności przelewem na konto bankowe wskazane przez Klienta.
Jeżeli Klient nie odbierze paczki i firma kurierska obciąży Sklep kosztami zwrotu nieodebranej paczki, koszt ten zostanie przerzucony na klienta. W takim przypadku, od kwoty wpłaconej przez klienta na nasze konto, zostanie odjęty koszt paczki do klienta i koszt paczki od klienta.